TwinkleDeals Wishlist

03:59:00


Zdravo svima!

Baš sam navalila s postovima, jel'da? Kao što znate, već sam imala saradnju sa TwinkleDeals, možete recenzije pogledati u starijim postovima. Pa, jako mi je drago što vam mogu reći da će takvih postova još biti, jer smo ostvarili stalnu saradnju. Hvala vam što ste mi ovo omogućili u ovako kratkom roku moga blogovanja. 
Na ovom sajtu postoji izuzetno široka ponuda veoma kvalitetne odjeće po odličnim cijenama. Takođe, poštarina je veoma jeftina, a stvarčice vam stignu na kućnu adresu za svega 3-7 dana (DHL poštanska služba). Tako da što se tiče poštarine i dostave možete biti sigurni da je isporuka brza i bezbjedna. Oni veoma često organizuju darivanja i stalno nude sjajne akcije i popuste.


Kao što možete vidjeti, trenutno traju različite akcije, među njima je i akcija za Dan očeva, a povodom toga, slijede akcije i do čak 65% na odabrane arikle. Također. trenutno je u toku i Mid Year Mega SALE, ukoliko iskoristite kod: MIDYEAR2017 dobijate i do 65% popusta na narudžbu.
Sada, da ne dužim previše, sigurno vas zanima šta sam to ja izabrala:


You Might Also Like

6 komentari

  1. great things ;) I have this pants:)

    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Kačket mi je nekako najlepši. Mnogo lep post, draga. Jako mi se sviđa, a do sada nisam čula za ovaj sajt.

    laAdda Update - School is over! | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
  3. divno, kačket je naprosto savrśen! Nisam bila čula za ovaj sajt, ali posetiću ih svakako. ❤

    novi post - alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. divno, kačket je naprosto savrśen! Nisam bila čula za ovaj sajt, ali posetiću ih svakako. ❤

    novi post - alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši