TwinkleDeals Review

09:51:00



Kao što i sami možete da pročitate u naslovu ovog posta, danas ću vam pokazati tri stvarčice koje sam naručila sa sajta TwinkleDeals. Ovo je moja prva recenzija proizvoda sa ovog sajta. Na ovom sajtu postoji izuzetno široka ponuda veoma kvalitetne odjeće po odličnim cijenama. Takođe, poštarina je veoma jeftina, a stvarčice vam stignu na kućnu adresu za svega 3-7 dana (DHL poštanska služba).  Stvari su stigle bez oštećenja, lijepo upakovane i na moje veliko iznenađenje, paket nije bio ocarinjen. Tako da što se tiče poštarine i dostave možete biti sigurni da je isporuka brza i bezbjedna. Oni veoma često organizuju darivanja i stalno nude sjajne akcije i popuste.
Zaista sam oduševljena sa ovom majicom. Izgleda potpuno isto na fotografijama koje su dostupne na sajtu kao uživo. Zaista je prelijepa, jako mi se dopada njen kroj, savršeno pristaje i tamam mi je iako sam mislila da će mi biti mala (naručila sam je u S veličini). Također je veoma komotna i napravljena je od zaista kvalitetnog materijala podsjeća na pamuk. - Click here


Veliki sam zaljubljenik u kardigane, obožavam da ih nosim i imam ih gomilu. Međutim njih nikad nije dosta i zato sam morala da poručim ovaj predivni sivi kardigan sa već pomenutog sajta. Zaista je prelijepog kroja, odlično pristaje, komotan je i napravljen je od veoma kvalitetnog materijala koji je veoma prijatan za nošenje. Zaista sam oduševljena, mada ništa manje nisam ni očekivala od ovog sajta. Inače naručila sam ga u S veličini i kao što vidite na slikama ispod, skroz mi odgovara. - Click here


Ovim džemperom sam prosto prezadovoljna. Poručila sam ga jer posjedujem jako malo džempera koji su izrađeni od tankog materijala. Veoma je kvalitetan, baš je mekan i komotan za nošenje, a i takođe mi se dopada što ima ove male rupice, izgleda prosto preslatko. Naručila sam ga u svojoj veličini, odnosno u S veličini i tamam mi je, a i rukavi mi odgovaraju što je prava rijetkost. Mislim da bi se ovakav džemper svakome dopao. - Click here



You Might Also Like

8 komentari

  1. Divne stvarčice si poručila draga! Prva majica mi je najlepša. :) ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva majica mi je definitivni favorit! Kardigan i džemper su takođe odlični, savršeno ti stoji svaki komad odeće koji si poručila. ♥

    Novi post: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedino mi se džemperić nešto ne dopada, ostalo je fantastično! Super su natpisi na majicama. :D

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  4. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne stvari, zaista ❤
    Pogledaj moj povratak blogovanju:
    http://milicaraca.blogspot.rs/2017/06/ucinite-da-vas-ljudi-vole.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Čula sam za spomenuti sajt i slažem se, imaju uistinu divne stvari. Jako mi se dopada kardigan koji si naručila :)
    Posjeti moj blog i ako želiš, možemo se međusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Za ovaj sajt prvi puta čujem :D
    Ali stvarčice koje si predstavila izgledaju predivno. Ne bih mogla da izdvojim neku od njih jer su sve lijepe na svoje način i iste bih i ja poručila :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši