DressLily Wishlist

03:28:00


Drage moje, kao što možete vidjeti iz naslova, u današnjem postu vam predstavljam svoju drugu listu želja sa sajta DressLily. Na njihovo i moje zadovoljstvo, odlučili smo da nastavimo saradnju, nadam se da će ovaj put sve biti kako treba. Primijetila sam da vam se ovakvi postovi kod mene veoma dopadaju, što mi je jako drago. Nadam se da će vam se i ovaj put dopasti moj izbor. Na DressLily sajtu možete kupiti žensku i mušku odjeću, kozmetiku, pribor za šminkanje, obuću, nakit i aksesoare, kao i stvari za uređenje kuće. 

Huge Summer Clearance

Umalo da zaboravim napomenuti da svaki novi registrovani korisnik dobija 10% popusta na svaku narudžbu, a registovati se možete klikom na sliku ispod:

dresslily

Već nekoliko dana razgledam stvarčice na njihovom sajtu i prosto sam morala da podijelim sa vama svoj odabir. Već sam poručila nekoliko predmeta tako da jedva čekam da mi paket stigne i da podijelim svoje mišljenje sa vama. 
Long Sleeve Collarless Hollow Asymmetrical Knit Cardigan - SMOKY GRAY M
Feather Print Sleeveless Tee - WHITE S
Stylish High-Waisted Ripped Slimming Frayed Women's Ninth Jeans - LIGHT BLUE L
Limited OffersHuge Summer Clearance

You Might Also Like

4 komentari

  1. Dresslily je jedan stvarno jako dobar sajt. Ima predivne stvarčice, a da ne zaboravim i mnogo kvalitetne. Mislim ja nisam poručivala sa ovog, ni sa bilo kog sajta ali po vašim postovim znam da je prekvalitetan. Jedva čekam post o stvarčicama koje si poručila.

    laAdda Update - School is over! | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
  2. Super odabir. :) Poslednje farmerice i prva majica mi se najviše dopadaju. :)

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam Dresslily, jako kvalitetan sajt. Super stvari si izabrala :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši