Dresslily Review

09:44:00



Zdravo svima! Dobrodošli u još jedan iz Review serije postova. Ponovo vam pišem o sajtu Dresslily. Sa ovog sajta naručujem već odavno, najčešće odjeću, torbe ili neki zanimljiv nakit. Moram priznati da su mi odjevni predmeti u zadnje vrijeme omiljeni, tako da često sezonski tražim stvari za moj ormar i uvijek se nađe nešto što mi privuče pažnju. Ovaj put sam se više fokusirala na neke vedrije nijanse, nešto primjereno sezoni.

Dresslily site ima free shipping worldwide, što je za mene uvijek plus na nekom sajtu jer mi se na nekim sajtovima desi da nađem super povoljnu stvar i kad provjerim shipping ono tri puta skuplje od same stvari, ovako bar odmah znam kolika je cijena i ne brinem o dostavi.
Ja imam nekoliko stvari da vam pokažem u ovom postu, neke su na putu još uvijek pa kad stignu editovat ću post. Stvari koje sam dobila u ovom paketu su jako kvalitetne, neke su malo skuplje, neke su povoljne. Svakako ako vam se nešto sviđa pogledajte ima li negdje jeftinije, cijene uvijek variraju od sajta do sajta, ali zato zna biti drugačiji i kvalitet. O proizvodima koje sam ja dobila pročitajte više u nastavku.
Prva, i meni definitivno najdraža stvar u cijelom paketu, su ove hlače. Mislim da sam već ranije spomenula da je traper u bilo kojem obliku, sa skoro svih online prodavnica odličan. Od mnogo ponuđenih modela, odlučila sam se za ove hlače upravo iz razloga što izgledaju jako urbano. Meni su stvarno preslatke. Naručila sam ih u S veličini i stvarno sam zadovoljna sa njima, bar za sada. Možda bi im jedina mana bila činjenica da nemaju u sebi mnogo elastina, ali u suštini ja sam zaista i više nego zadovoljna sa njima. - Click here

Kad god bih naručila sat sa ovog sajta, oduševila bih se sa istim, međutim, nikad mi se nijedan nije svidio kao ovaj. Naručila sam ga u nekoj beige nijansi, na sajtu je dostupan u osam različitih boja. Što se tiče kvaliteta, ništa posebno, ali s obzirom na cijenu, može proći. Ja sam iskreno oduševljena najviše jednostavnim dizajnom, tako da definitivno planiram da ga naručim u još nekim bojama. - Click here

Za ovu majicu mogu reći da mi se možda najmanje svidjela u paketu. Uživo izgleda identično kao na slici sa sajta, ali meni se nije naročito svidjela iz prostog razloga što ne odgovara mom obliku tijela. U svakom slučaju, mislim da ću je obući kada pronađem odgovarajući donji dio, do tada će ovaj slatki tigrić krasiti police u mom ormaru. Što se tiče materijala, stvarno je kvalitetan u odnosu na cijenu, moja jedina zamjerka su ti ogromni rukavi. - Click here

I konačno sam došla do kraja ovog haul posta. Sa ovom majicom sam zaista prezadovoljna, najviše mi se sviđaju ove šare. Što se tiče materijala, jako je tanak i lagan, izgledom podsjeća na materijal od kojeg se prave kupaći kostimi. Definitivno je nešto što bih ja nosila, preporučujem. - Click here

You Might Also Like

2 komentari

  1. Predobre stvari si naručila! :)


    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Hlače i poslednja majica su me oduševili. Stvarno su predivne, ali još ljepše izgledaju u kombinaciji jedno sa drugim. Stvarno predivan izbor, a Dress Lily ima doosta kvalitetnu odjeću. Ja sam sebi poručivala nekoliko sitnica i stvarno sam prezadovoljna. No, na moje veliko iznenađenje sve je stiglo u roku od 7dana tako da sam još zadovoljnija :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši