Zaful Wishlist

10:52:00


Zdravo svima!

U današnjem postu ću vam predstaviti moju listu želja sa sajta

Ukoliko do sada niste čuli za Zaful, to je sajt koji nudi veliki izbor odjeće, nakita, šminke i sličnih stvari po nekim razumnim cijenama. Ne bih vam baš preporučila da kupujete šminku sa ovim sajtova, može se naći i dobrih proizvoda, ali se uglavnom radi o kineskim kopijama tako da ne ostavljaju posljedice na svačijoj koži. Nisam baš stručna da pišem o ovoj temi, ali ipak ne bih. Šta vi mislite o tome? Ono što mi se najviše sviđa kod ovog sajta je to što je poštarina besplatna, a isporuka u prosjeku traje oko 15 dana.

so into new

Sada, kada sam vas malo upoznala sa ovim sajtom, vrijeme je da krenemo na moju listu želja. Pošto sam u zadnje vrijeme poprilično opsjednuta satovima, odlučila sam da vam u ovom postu pokažem neke 'couple' satove koji su se meni najviše svidjeli, kako ovaj post ne bi bio previše dug. Inače bi bio kilometarskih dimenzija.










 




Nadam se da vam se sviđa moja selekcija. A sad, pošto sam dobila dosta pitanja u vezi moje saradnje sa njima, mislim da bih o tome kao i o načinu na koji stupiti u saradnju mogla pisati poseban post.

You Might Also Like

5 komentari

  1. Baš kul lista, a tek ovaj sat i narukvica... Preeeeeeleepi su!

    anasbloggerlife,blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely selection :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši