Dresslily Review

04:20:00


Zdravo svima! Dobrodošli u još jedan iz Review serije postova. Ponovo vam pišem o sajtu Dresslily. Sa ovog sajta naručujem već odavno, najčešće odjeću, torbe ili neki zanimljiv nakit. Moram priznati da su mi dekorativni predmeti u zadnje vrijeme omiljeni, tako da često sezonski tražim stvari za dekoraciju moje sobe i uvijek se nađe nešto što mi privuče pažnju. 

Dresslily site ima free shipping worldwide, što je za mene uvijek plus na nekom sajtu jer mi se na nekim sajtovima desi da nađem super povoljnu stvar i kad provjerim shipping ono tri puta skuplje od same stvari, ovako bar odmah znam kolika je cijena i ne brinem o dostavi.
Ja imam nekoliko stvari da vam pokažem u ovom postu, neke su na putu još uvijek pa kad stignu editovat ću post. Stvari koje sam dobila u ovom paketu su jako kvalitetne, neke su malo skuplje, neke su povoljne. Svakako ako vam se nešto sviđa pogledajte ima li negdje jeftinije, cijene uvijek variraju od sajta do sajta, ali zato zna biti drugačiji i kvalitet. O proizvodima koje sam ja dobila pročitajte više u nastavku.

Prva stvar je ova majica. Što se tiče materijala i same majice, mogu reći da je kvalitetna poprilično, izgleda gotovo identično kao na sajtu, jedina mana koju sam ja pronašla je taj neki specifičan kroj koji se meni baš i nije svidio jer ne odgovara mom obliku tijela, ali ako izuzmemo tu činjenicu, nije loša za jednu basic majicu sa prugicama.- Click here


Sljedeće na redu su Mittel Mehr majice. Naručila sam četiri komada iste veličine sa različitim printovima. Mogu reći da sam sa njima zaista jaaaako zadovoljna. Sve su 'na isti kalup', prozračne, tanke, lagane... Na sajtu je dostupna samo jedna veličina koja odgovara svima od XS do L, ako se ne varam. Pošto ja nosim S malo su mi duge pa ih nosim upasane u hlače. Moj ukupan dojam je da su zaista kvalitetne s obzirom na njihovu cijenu i definitivno preporučujem. Ako malo 'pročešljate' po sajtu, naći ćete ovakve majice i sa drugim printovima. Meni je ova sa lobanjom definitivno najdraža.



Posljednja stvar iz paketića su ove narukvice. Kao što možete vidjeti, u ovom setu ih je došlo pet. Ne znam za vas, ali meni su slatke jer se mogu vrlo lako kombinovati uz sve. Izgledaju indentično kao na sajtu, ukoliko ste zainteresirani možete pogledati ovdje - click here.

.


You Might Also Like

4 komentari

  1. Majice su jako slatke. Roza je slatka ali kada bi bila druga boja bilo bolje. Mada nemoj da te ovo uvjeri da je ona ružna, jer kako kaže moja sestra ja ,,imam fobiju od roze boje".

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaaa daaj HAHAHA! :D Pa, hvala ti. ♥ ♥ ♥

      Izbriši
  2. All of the items are super pretty :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši