Zaful T-shirt Review

06:54:00


Prije par dana stigli su paketi sa RoseGala i Zafula. Ova majica je sa Zaful stranice. Prije nego što sam naručila, bila je nekako drugačija i ako me pitate što - zaista ne znam. Možda zato što je siva, a inače stvarno, ma koliko mi blog bio u tom fazonu ja ne nosim samo tamnu odjeću, nekako sam više u tom polju "everything pink". Ali na prvu me baš privukla majica zbog toga sam je i naručila.


Izvinjavam se na neprofesionalnim fotografijama kada je u pitanju fashion post. Stvarno bilo je toliko ružno vrijeme, a ovaj post nije mogao da još čeka. 

Dakle, majica je preslatka. Najviše su mi se svidjeli rukavi, a za pohvalu je to što se ta aplikacija uopšte ne ističe. Volim sivu boju i općenito majice sa natpisima, a ovaj je ubio! Natpis je kvalitetno odrađen, materijal je solidan, s obzirom da je to jedna od onih 'basic' majica, može se nositi uz skoro sve. Sigurna sam da ću je nositi ovog ljeta. Meni se sviđa, definitivno preporučujem.

Ovakvu istu majicu sve nedavno imali priliku vidjeti na blogu Iva Fashion Diary. Ja već odavno pratim njen blog i baš tu često pronalazim inspiraciju, tako da mi je ona jedan od uzora.

Za više informacija o ovoj majici otvorite link:


You Might Also Like

9 komentari

  1. Sjajna majica bas mi se dopada. :D


    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepa je!
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova majica je predivna! Zaista ti sjajno stoji! Odlicna recenzija.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Pretty shirt :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. great t-shirt! so chic!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna maica kao i tvoj uzor :D. I ja obožavam Ivu i stvarno je savršena.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši