Sammy Dress HAUL + Review

08:17:00


Dobrodošli u još jedan iz review serije postova. Ovaj put ću vam pokazati šta je to stiglo sa SammyDress stranice. O ovoj stranci neću previše brbljati, već 100 puta sam pisala o tome koliko volim sajtove ovog tipa i sve prozvode koje sam naručila. Ova stranica se po kvalitetu proizvoda i po njihovom izboru nimalo ne razlikuje od ostalih sajtova sa kojima sam do sada imala priliku sarađivati. Jedina razlika je u cijeni, u šta ćete se i sami uvjeriti ako malo 'pročešljate' po sajtu. 

Ja sam ovaj put naručila četiri odjevna predmeta. Prvo što mi je zapelo za oko na sajtu bila je ova majica. Tu majicu sam već odavno htjela kupiti, međutim svaki put bih se ipak odlučila za nešto drugo. Prva stvar zbog koje mi se ta majica svidjela je natpis, a onda i taj 'vintage' dizajn, 'croptop' i sve ostalo. Da budem iskrena, kada sam je obukla i nisam bila baš toliko oduševljena. S obzirom na to da je Zoelova majica, očekivala sam mnogo više, ali šta je tu je. Nekako imam osjećaj da sam kao robot u njoj, ali mislim da će cjelokupan dojam popraviti neke dobre hlače.





Sljedeća stvar koja se našla u ovom paketiću je 'basic' siva majica. Što se ove majice tiče, nemam nikakvu zamjerku. Lagana je, tanka, kvalitet je potpuno realan s obzirom na cijenu, a natpis ubija. Ja sam je naručila, kao i sve ostalo, u S veličini. Nažalost, nije dostupna u drugim bojama.


Pošto su gotovo sve blogerice u posljednjih par mjeseci naručivale bomber jakne, došao red i na mene. Ja sam se odlučila za neku olive green casual varijantu. Mogu reći da mi se jakna u cijelom paketiću najvše svidjela. Skroz je tanka, tako da mi više dođe kao duks. Meni se baš, baš, baš svidjela, vjerovatno ste je vidjeli i na mom instagram profilu. Jedina mana joj je što se brzo gužva, ali to je skoro zanemarljivo. Evo kako ona izgleda:

I konačno, posljednja stvar u ovom paketiću su hlače. Ovo je više bio test, pošto su koštale na akciji oko 9$, zanimalo me šta nije u redu sa njima. Hlače su stigle u moje ruke čitave, ispravne, veličina je tačna, materijal je u prosjeku isti kao kod svih ostalih hlača koje posjedujem, ja sam zadovoljna u potpunosti, zaista nemam zamjerku. Posebno mi se sviđa ovaj dodatak na nogavicama. Ove hlače možete vidjeti i na slici iznad. 


You Might Also Like

5 komentari

  1. Nice post. Have a nice weekend 😊
    deryaninsporgunlugu.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Amina draga, malo je reci da sma odusevljena stvarima koje si narucla. Zaista si sjajan izbor napravila, stvarcise su predivne, a i jako simpaticno ti stoje. Verujem da ce ti tek sluziti! Odlican post, sjajno uradjena recenzija.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post!
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Great jacket :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan haul, kao i printić na prvoj majici. Stvarno je predivan. Obožavam ove velike cvjetne printove nježnih pastelnih boja ^_^

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši