Gamiss HAUL + Review

09:55:00



 Dobrodošli u drugi dio review-a za sajt GamissVjerujem da ste već čuli za ovaj sajt, ja sam i ranije sarađivala sa njima i mogu reći da sam zadovoljna saradnjom. Ovaj sajt, osim što nudi veliki izbor zanimljivih i atraktivnih proizvoda, nudi i veoma kvalitetne stvari, a dostava je jako brza, u prosjeku oko 15-ak dana traje isporuka paketa, mada se nekada zna desiti da to i potraje. 
Ovaj put sam naručila četiri stvarčice koje su stigle u dva odvojena paketa, tako da ću vam sadržaj drugog paketića pokazati u ovom postu.

• Casual Jewel Neck Letter Printed Cuffed Sleeve T-Shirt For Women

Kod ove majice ima jedan mali dodatak na rukavima koji mi se jako sviđa. Inače volim takve detalje na basic majicama. 'Making Magic Happen' je onako dosta inspirativan natpis, a mogu vam reći i da je dosta kvalitetno urađen. Nije jedan od onih koji nestanu nakon nekoliko pranja. Majica je dostupna u svim veličinama od XS do XL, ja sam uzela S i sad mi je malo komotnija, ali je u redu.

• Casual Bulldog Pattern Short Sleeve Round Neck Women's T-Shirt

Dosta vas me pitalo za ovaj 'divider' koji koristim. Istina je da to nije moje originalno djelo, zapravo sam ga 'puhnula' sa nekog stranog bloga, al' psssst, ne smije niko znati. Ah, da, treba pisati review... Okej, što se tiče ove majice, definitivno me kupio ovaj print sa psom. Materijal je isti kao i kod prethodne majice, također ima i aplikaciju na rukavima. Ove dvije majice su skoro identične, razlika je jedino print i kod oce majice je otvor za vrat dosta uži.

You Might Also Like

6 komentari

  1. Great post dear

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow! Predobro :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno je, mislim da je ovaj haul odlican.


    Blog http://mimmi-corner.blogspot.rs
    YOUTUBE https://www.youtube.com/channel/UCD3G_qyM8kHTEYy92PbJmAQ

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam čula za ovaj sajt ali po svemu sudeći dobar je :)
    Majica je predivna, kao i tii *-*
    I po prvi put sam na tvog blogu pa sam tu priliku iskoristila i malo pogledala ceo blog i pošto su mi se stvarno jako svidele i teme postova i izgled bloga - zapratila sam te <3
    Ako želiš možeš i ti uraditi isto, značilo bi mi <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši