Gamiss HAUL + Review

09:33:00


Konačno je došao na red i review post za sajt Gamiss. Vjerujem da ste već čuli za ovaj sajt, ja sam i ranije sarađivala sa njima i mogu reći da sam zadovoljna saradnjom. Ovaj sajt, osim što nudi veliki izbor zanimljivih i atraktivnih proizvoda, nudi i veoma kvalitetne stvari, a dostava je jako brza, u prosjeku oko 15-ak dana traje isporuka paketa, mada se nekada zna desiti da to i potraje. 
Ovaj put sam naručila četiri stvarčice koje su stigle u dva odvojena paketa, tako da ću vam sadržaj prvog paketića pokazati u ovom postu.

• Fuzzy Stone Pattern Fleece Sweatshirt

Bit će dovoljno da kažem:„Aweeeee!” Majica je skroz fluffy, comfy, cute, kawaii i ne znam ni ja više koju riječ da dodam. Podsjeća me na moju dekicu. Na prvi pogled sam osjetila neku posesivno-sentimentalnu povezanost sa ovom majicom, malo je reći ljubav. Šalu na stranu, meni se stvarno mnogo sviđa, baš je udobna. Jedna od rijetkih odjevnih predmeta koji se sviđa i mojoj tetki, tako da ću morati biti na oprezu. U svakom slučaju, imate moju preporuku. Za više informacija otvorite link.


Ovaj sat iskreno ni sama ne znam zašto sam naručila. Jednostavno me privukla boja. Sat je došao u nekoj papirnoj vrećici, umotan u onu kesu sa mjehurićima, ako znate na šta mislim. Uglavnom, bio je jako dobro zaštićen i što je najvažnije, došao je čitav. Narukvica je napravljena od neke imitacije kože, sekundarica je gotovo nečujna i to mi se najviše sviđa kod njega. Na sajtu je dostupan u četiri različite boje, među kojima dominira pink, naravno. Ukoliko želite da naručite ovaj sat otvorite link iznad.

You Might Also Like

5 komentari

  1. great watch;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Još jedna fenomenalna recenzija! Zaista imaš ukusa, stvari su predivne!
    Jako mi se dopadaju.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. I love the watch,
    it's simple and you can match it with any oufits
    XOXO ♥♥♥♥


    https://blissandglaze.blogspot.co.id

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaa, i ja sam oduševljena majicom. Stvarno izgleda predivno. Satić je, takođe, divan, ali meni su oči ostale na majici. Ako ti nije probelm da napišeš da li je bilo kakve razlike u veličinama?

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši