Dresslily Review

10:51:00



Zdravo svima! U ovom postu ću vam pokazati još jednu online prodavnicu vrijednu pažnje, a to je DressLily. Sa ovog sajta naručujem već odavno, najčešće odjeću, torbe ili neki zanimljiv nakit. Moram priznati da su mi dekorativni predmeti u zadnje vrijeme omiljeni, tako da često sezonski tražim stvari za dekoraciju moje sobe i uvijek se nađe nešto što mi privuče pažnju. 


Dresslily site ima free shipping worldwide, što je za mene uvijek plus na nekom sajtu jer mi se na nekim sajtovima desi da nađem super povoljnu stvar i kad provjerim shipping ono tri puta skuplje od same stvari, ovako bar odmah znam kolika je cijena i ne brinem o dostavi.
Ja imam nekoliko stvari da vam pokažem u ovom postu, neke su na putu još uvijek pa kad stignu editovat ću post. Stvari koje sam dobila u ovom paketu su jako kvalitetne, neke su malo skuplje, neke su povoljne. Svakako ako vam se nešto sviđa pogledajte ima li negdje jeftinije, cijene uvijek variraju od sajta do sajta, ali zato zna biti drugačiji i kvalitet. O proizvodima koje sam ja dobila pročitajte više u nastavku.



Prvo što ću vam pokazati je ovaj casual plavi sat. S obzirom na cijenu, kriteriji nisu visoki, ali su definitivno zadovoljeni. Sat je kod mene već duže od mjesec dana, još uvijek savršeno izgleda, i što je najvažnije - radi. Dostupan je u mnogo boja, za više informacija otvorite link - Click here


Što se tiče ove majice, tu sam malo pogriješila sa veličinom, možda bi mi bolje odgovarala XS. Eh sad, kad je materijal u pitanju, stvarno nisam sigurna. Na sajtu piše da je u pitanju pamuk, ali meni, iskreno, više liči na sintetiku. U svakom slučaju, nije loša uopšte, definitvno ću naći priliku da je isfuram kao 'oversited top'. Možete je pogledati na ovom link - Click here


Ne mogu vam opisati koliko volim ove hlače. Ovo nije bio test primjer, znala sam kakve su jer sam ranije već naručila iste, samo u crnoj boji. Mogu vam reći da se boja postepeno ispire. Što se tiče ovih plavih, zaista jedne od ljepših koje posjedujem. Meni su stvarno preslatke, samo, ako budete naručivali pazite na veličinu. Ja sam ih naručila u S veličini, jer je to bila najmanja ponuđena veličina. Kada su stigle vidjela sam da su broj 24, mislila sam da mi neće odgovarati, međutim, materijal je oko 66% pamuk (na sajtu piše sintetika, ali nije tačno), još uz to imaju i dosta elastina, tako da se super prilagođavaju obliku tijela i ugodne su za nošenje. Imaju džepove i naprijed i nazad, što možete vidjeti na slikama. Mođete ih pronaći na ovom linku - Click here



Posljednja stvar u ovom paketiću je ova majica. Radi se o basic crnoj majici u 'vintiž' stilu. Majica je napravljena od laganog materijala, print je dosta kvalitetan i mislim da se neće onako raspasti u skorije vrijeme. Ovaj put nemam zamjerke, tako da mislim da ću je dosta nositi ovo ljeto. Možete je pronaći na ovom linku - Click here

You Might Also Like

8 komentari

  1. Great post dear

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Amina draga, jos jedna sjajna recenzija! Predivne stvari si narucila, kao i uvek do sada! Zaista sam odusevljena izborom, i sama bih porucila isto!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post kao i stvarčice. Uz to što si poručila divne stvari i što ti divno stoje, moram priznati da sam oduševljena kako si nam predstavila iste.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post. Sat mi se jako svidja, mada i ostale stvari izgledaju oslicno.:)
    Zapratila sam te, pa uzvrati ako zelis.

    jaatotako.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely items :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Excellent post! I follow you,please follow me back
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši