Gamiss Review - Drawstring Bow Backpack

07:40:00

Zdravo svima!

Paaah, kao što vidite, ponovo ja i ponovo još jedan iz review serije postova. Znam, dosadila sam sa ovim, bolje da sam sve stavila u jedan post, ali takva su pravila saradnje. Ovaj put hoću da vam pokažem jednu torbicu, i pogodite šta? Ipak sam izabrala crnu. Dakle, torbica nije pink, tako da možete nastaviti čitati post bez straha da se 'navučete' na tu boju.

Torba koju ćete vidjeti u ovom postu je sa sajta Gamiss.com, vjerujem da ste već čuli za ovaj sajt, ja sam i ranije sarađivala sa njima i mogu reći da sam zadovoljna saradnjom. Ovaj sajt, osim što nudi veliki izbor zanimljivih i atraktivnih proizvoda, nudi i veoma kvalitetne stvari, a dostava je jako brza, u prosjeku oko 15-ak dana traje isporuka paketa, mada se nekada zna desiti da to i potraje. Ja sam ovaj put baš pozitivno iznenađena po tom pitanju, meni je paket stigao za osam dana.


Fotografisala sam je na balkonu, na prirodnoj svjetlosti. Provukla sam fotografiju kroz filter da mi se uklopi u atmosferu. Što se tiče torbice, mnogo mi se sviđa, super je. S obzirom na cijenu, iracionalno je očekivati torbicu od prave kože (a nije ni humano), ali se ovdje radi o jako kvalitetnoj imitaciji. Sve češće imam priliku vidjeti da djevojke ovakve torbe nose u školu. Meni za školu trebaju najmanje četiri ovakve, ali je super za neke izlete ili tako nešto. Nemam pojma, ali sam sigurna da neće proći nezapaženo. 




Ove zanimljive i atraktivne torbice imaju sposobnost da začas podignu svaku kombinaciju, a koliko primjećujem, već neko vrijeme ih domaće zaljubljenice u modu drže na fokusu. Na sajtu je ponuđena i u ružičastoj boji (čisto da se zna), tako da, nemojte da vas začudi ako u nekom od sljedećih postova vidite ružičastu torbu. 

Evo kako izgleda slika sa sajta:




You Might Also Like

4 komentari

  1. Great bag! Sweet bow :D

    Best wishes :D
    Jagoda mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična torba, jako mi se sviđa!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Rančić deluje jako interesantno. Odlična recenzija. :D

    Novi post: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  4. Torbica je, stvarno, predivna. Sviđa mi se model, a i ovi slatki dodaci. Jako lijep post.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši