RoseGal review

04:46:00

Zdravo svima!

Današnji post posvećujem recenziji proizvoda za RoseGal sajta. Kao što znate, pri većoj kupovini predmeti stižu u više odvojenih paketa, a s obzirom da odavno nisam objavila novi post i nemam ideju o čemu pisati, odlučila sam da vam pokažem šta je to upravo stiglo. Stvari sam naručila prije nove godine, a drugi dio paketa ću dobiti početkom sljedeće sedmice.


Čula sam od dosta blogera kako tvrde da stvari nisu iste na fotografijama sa sajta i uživo. Jedino što sam ja primijetila je da se odjeća brže gužva i da na fotofrafijama materijal izgleda dosta 'deblje'. Pošto sam čula komentare na moj račun kako su recenzije koje ja radim samo dobro plaćena reklama, što nije istina, ovaj put sam fotografisala proizvode odmah kada su stigli, nisam ih peglala i ništa slično, a na fotografijama nema efekata. I da, moram se pohvaliti prirodnom dekoracijom, na slici iznad.





Majicu sa sličnim printom tražim već neko vrijeme i ovu sam odmah uzela jer mi je i na slikama dobro izgledala. Jedina zamjerka je to što se gužva. Tamo piše da je to neka univerzalna veličina, ali ne bih baš rekla. Ja nosim S i meni je knap.




Ova majica je dosta drugačija od prethodne. Da budem iskrena, nisam htjela rozu, nego crnu, ali sam obećala da će od sada u postovima biti više boja. Htjela sam da probam nešto malo drugačije od onoga na šta ste inače navikli od mene i mogu reći da mi se sviđa. Nije crna, ali nije ni loša. Jedina zamjerka što se gužva. Ja nosim S, a ovu majicu sam naručila u M veličini.

Za danas od mene toliko. Vaše mišljenje ostavite u komentaru. Uskoro novi review.

You Might Also Like

57 komentari

  1. I really love the colored jacket!! It is so beautiful!!

    Regards,

    Two on the Road

    OdgovoriIzbriši
  2. Jakna je predivna, kao i majca. Svidja mi se print od oba proizvoda jer su predivni. Pogotovo print jakne. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odavno pratim tvoj blog. Hvala ti mnogo. ❤❤❤

      Izbriši
  3. Jakna je jako ljepa. Sve stvari mi se stvarno sviđaju. Pratim te i jako mi se sviđa tvoj post.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđaju mi se i jakna i majica, mada malo više jakna! Odličan review, sve si nam divno prikazala! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne majice, jako si ih lijepo uslikala :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Great Post!
    Do you want follow each other on GFC? If yes, tell me on my blog and I will follow you back
    Best wishes, Moni from Glam & Shine

    OdgovoriIzbriši
  8. very nice clothes :)

    do you want to follow each other on gfc? if yes, let me know on my blog and i will follow you back :)

    OdgovoriIzbriši
  9. I love the shirt with the roses.
    We follow via GFC now. Would you like to follow us back?
    Have a nice weekend

    OdgovoriIzbriši
  10. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too!

    xoxo Jacqueline
    My Blog - HOKIS

    OdgovoriIzbriši
  11. Great Post! I love your Blog :)
    Greetings
    Lara

    http://laraasophiie.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepe su majce, samo što mislim da si mogla da ih slikaš i onako otvorene (ako me razumeš). U svakom slučaju... čekam da vidim šta si još naručila. :)

    P.S. Kod mene je novi post, pa ako želiš, pročitaj ga. :)
    http://andjelina-svastara.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Anđo. Pokušavala sam ih slikati 'otvorene', ali nikako da ih lijepo uhvatim i kadar. ❤

      Izbriši
  13. Proizvodi izgledaju lepo. Svidjaju mi se i duksic i majica ali malu prednosta dajem duksicu.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi dear thanks for visit my blog, I follow you back :)

    My Tester Mania

    My Twitter

    OdgovoriIzbriši
  15. Hello, thank you for following us! :) We followed you back :)
    Carol and Vero

    OdgovoriIzbriši
  16. Divan post ! Jako mi se dopada tvoj izbor sa ovog sajta! Prva majica mi se čini dosta zanimljivom , sviđa mi se uzorak na njoj :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  17. Amina muito boas as peças, amei a camiseta gostei muito das suas escolhas, Amina seguindo seu blog, bjs.
    http://www.lucimarmoreira.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. :)

    Sensational post! followers
    http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  19. Great post! I love this blouses :)
    http://all-of-madi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Nice things :) I like first blouse's pattern :)
    Kisses
    Tutti
    MY BLOG

    OdgovoriIzbriši
  21. As peças são lindas
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    OdgovoriIzbriši
  22. Que liindo, amei demais os seus escolhidos! Beijos
    www.achatadebatom.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Great review! I like both sweatshirts!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  24. Thanks a lot :D

    I've some Rosegal articles and I really love the quality dear :D Nice clothes :D
    Of course, I'm following you :D

    NEW COOKING POST | Delight Yourself With This New Chicken Recipe!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
  25. Hey, nice blog
    Followed you back ♥
    Nice clothes too, looking foward to seing your new posts.
    http://pasteljeans.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  26. Odličan post i općenito tvoj blog,dosta mi se sviđa.Imaš novog pratitelja.

    Ukoliko želiš posjeti moj: http://minnahslife.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  27. So Beautiful..

    xoxo
    ;)
    http://www.umalindapromessa.com/

    OdgovoriIzbriši
  28. Adoro essa loja <3
    Lindas peças!

    Beijinhos!
    http://www.blahoestraich.com.br

    OdgovoriIzbriši
  29. Cool items, love the t-shirt!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdgovoriIzbriši
  30. very nice pieces! loved!
    following back! thanks!

    xoxo
    Guria do Século Passado

    OdgovoriIzbriši
  31. Hi sweet heart, thanks for follow me, I follow you too.
    Beautiful your blog, i love your T-shirt. <3

    Xoxo
    Ana Cruz
    http://celebrandomomentos.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  32. Hiiiii
    Thanks for visit my blog :)
    I follow you back
    Great post
    I love <3 blouses!

    xoxo Luli

    Café com Leitura na Rede

    OdgovoriIzbriši
  33. Lovely clothes, for me seems perfect the quality! It's a very good site!
    Beautiful blog! I'm following you back!
    Beijos, Gi.
    Blog About Girls

    OdgovoriIzbriši