RoseGal review - black jeans

05:24:00

Zdravo svima!



Mislim da sam već ranije spomenula da je traper u bilo kojem obliku, sa skoro svih online prodavnica odličan. Ovaj put hoću da vam pokažem hlače koje sam naručila sa RoseGal-a. Od mnogo ponuđenih modela, ipak sam se odlučila za obične, duboke, crne hlače. Meni su stvarno preslatke, samo, ako budete naručivali pazite na veličinu. Ja sam ih naručila u S veličini, jer je to bila najmanja ponuđena veličina. Kada su stigle vidjela sam da su broj 24, mislila sam da mi neće odgovarati, međutim, materijal je oko 66% pamuk (na sajtu piše sintetika, ali nije tačno), još uz to imaju i dosta elastina, tako da se super prilagođavaju obliku tijela i ugodne su za nošenje. Imaju džepove i naprijed i nazad, što možete vidjeti na slikama.

Više informacija OVDJE/HERE

 

Kasnije sam vidjela da još nešto ima u paketiću, stigao je sat i narukvica koju sam naručila zajedno sa hlačama. Sat je baš sladak, bilo je ponuđeno više boja, ali su privremeno nedostupne, tako da i nisam baš imala izbora.

Izgleda isto kao na slikama sa sajta, više informacija možete pronaći OVDJE/HERE





Evo kako narukvica izgleda, možete je pronaći OVDJE/HERE. Svidjela mi se zato što je jednostavna, savitljiva i u 'vintiž' stilu.



Toliko od mene za ovaj post, uskoro otvaramo paketić sa Born Pretty Store, tako da možete očekivati 'review' do kraja sedmice.

You Might Also Like

29 komentari

  1. Super su stvarčice, sat mi se posebno dopada :) <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatka mi je narukvica,baš nešto što bih ja nosilaa.:)

    minnahslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post!Sve stvari izgledaju predobre!Fotke su odlične!Sat je presladak!♥

    HUGE GIVEAWAY/VELIKO NAGRAĐIVANJE JE NA MOM BLOGU,PA KAO ŽELIŠ POGLEDAJ!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Very good blog!
    I invite to me! -> http://trainingandhealthfood.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni su pantalone favorit ubedljivo, posto crnih pantalona nikada dosta..:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvari predivne! Jaako mi se svidaju..Kliknula sam na linkove,a sat me ostavio bez teksta *-*
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz zadnjeg posta,hvala puno! :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-twinkledeals-part1.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice!!!


    I followed you!


    Kisses
    www.oxifalei.com.br

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, farmerke su predivne, a Rosegal je stvarno predivan sajt, sa jako kvalitetnim stvarčicama i povoljnim cenama. Što se tiče sata i narukvice, predivni su. Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve stvarcice su predivne, inace imam potpuno isti sat. Twins! Super je samo sto se narukvica vremenom isprljala i malo izlomila. Odlican post.♥

    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Aleksandra. Vidjela sam kada si radila recenziju. :)

      Izbriši
  10. Adorei o relógio muito lindo.
    Essa calça faz super meu estilo.
    Seguindo, seguidora 239.
    Beijos
    Jana Makes Esmaltes e Cia
    Fanpage
    Instagram

    OdgovoriIzbriši
  11. Great post!
    http://cronachediunawannabefashion.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  12. Nice Review.
    We follow you now.
    Have a nice weekend

    OdgovoriIzbriši
  13. I loved your blog a lot, and I'm already following your blog via GFC, beautiful blog.
    Blog SOS Pedro

    OdgovoriIzbriši
  14. Awwwww, I love your watch :D *
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  15. Adoro essa lojinha, relógio lindo!
    Beijinhos <333
    http://www.blahoestraich.com.br

    OdgovoriIzbriši