Born Pretty Store | Review

08:34:00

Zdravo svima!



U zadnje vrijeme su svi blogeri dosta govorili o chokerima i nakitu sa sajta Born Pretty Store, a kako ranije nisam čula za taj sajt, odlučila sam da probam.
Paket sam naručila još prije Nove godine, skoro da sam i zaboravila na njega, a stigao je tek jučer.
Ne mogu reći baš da mi je BPS omiljeni sajt, ali imaju stvarno slatke stvarčice, od repromaterijala, kozmetike, raznih stvarčica za DIY projekte i slično.  U nastavku teksta možete vidjeti šta sam ja naručila.

Stylish World Map Pendant Necklace 





Ovu ogrlicu sam naručila jer zaista mnogo volim geografiju. Na prvi pogled me privuklo to što je jako neobična. Na sajtu ju je moguće naručiti u tri različite boje. Teško je ne primijetiti koliko je fotogenična za jedan komad nakita. Meni se sviđa, preporučujem.

Punk Style Necklace Funky Dinosaur Pendant Chain Necklace





Ovo je zaista neobičan komad nakita, u gotičkom stilu, ali mislim da će se svidjeti i 'metalcima'. Nisam naročito oduševljena njime jer mi je stigao u pogrešnoj boji, ali mogla bih ga uklopiti u neku 'creepy' kombinaciju. Otvorite link za više informacija.

Triangle pendant necklace



Ova ogrlica je na žalost uklonjena sa sajta, ne znam zašto. Meni se lično sviđa, vjerovatno ću je kombinovati uz košulje. Zaboravila sam reći da je nakit došao veoma dobro zaštićen.

Retro Leopard Head Bangle Charm Cuff Bracelet



Ova narukvica mi se najviše svidjela. Odlična je kao poklon, ili jednostavno za dekoraciju. Dostupna je u četiri različite varijante. Na sajtu piše da su perlice izrađene od ahata, sve su različite. Nisam sigurna, ali je moguće. Inače, ahat je vrsta kristala, spada u vrstu kalcedona, a oni su zapravo kao kvarc. Različite kulture koriste ovaj kamen u duhovne ili ljekovite svrhe.

To bi bilo sve za ovaj post, ukoliko budete poručivali nešto sa ovog sajta, iskoristite kupon 'AMNAT10' za 10% popusta.

Displaying 饰品banner.jpg

You Might Also Like

29 komentari

  1. We love the dinosaur and world necklace.

    Kisses

    https://trendygirls10.blogspot.com.es/2017/01/salmon-al-horno-con-limon.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi, nice to meet you!
    Lovely blog, thanks for visiting me, i'm happy to follow you! :)
    Also, i love that necklaces, especially the first one "world map neacklace", very nice!

    kisses
    the smell of friday ☕

    OdgovoriIzbriši
  3. Born Pretty Store has the most adorable things! :3
    Thanks for your comment, just followed your blog :)

    http://free-colors.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  4. ooi obrigada pela visita, adorei o blog ^^
    os colar são lindos ><
    já estou seguindo beijos
    http://bellapagina.blogspot.com.br

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi dear I love your picks... Beautiful Neckless
    P.S Would you like to follow each others Blog?
    Have a nice day
    XOXO
    Glamorous without the Guilt

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful Necklaces, I loved world necklace!

    http://www.flormorenablog.com.br

    OdgovoriIzbriši
  7. The items are so cute! The one with the continents is really pretty!

    http://ayellowrain.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Great items!
    Thanks for visiting my blog. I'm following you, waiting for you on my blog. :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    OdgovoriIzbriši
  9. The necklaces looks great.

    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!

    Have a lovely day!
    Sabine - lilyfields.de

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful necklaces! Love your pics

    I'm following back :)

    Xoxo
    http://prettylittlethingblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelep post.Oboavam tvoj blog.♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  12. These pieces are so unique, thanks for sharing xx

    Caitlin, Beauty & Colour

    OdgovoriIzbriši
  13. SUPER POST!NOVI SAM BLOGER,TAKO DA BI MI ZNACILO AKO MOZES DA SE UCLANIS!

    http://coolboy101blog.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. The necklaces you chose are great! I cannot pick between the one with the world map and the one with the dinosaur :3
    I am following you via GFC, follow back?

    Walking Freckle

    OdgovoriIzbriši
  15. Stvarčice su zaista prelepe. Ona
    Triangle pendant necklace ogrlica mi se baš dopada i šteta što više nije u prodaji.

    Novi post: emmaslittlecorner12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Wow! Cool necklace! Awesome!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši

  17. I've heard very well about this brand, I liked the post!
    I already follow the blog, I hope you follow back.
    Have a nice day!

    missweetie.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  18. great review! thanks for sharing!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  19. Super post. :)

    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se, uzvratit cu.
    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši