RoseGal HAUL + review

05:41:00



Prije nešto manje od dva mjeseca imali ste priliku pročitati moju oktobarsku listu želja sa sajta RoseGal. Već par dana odlažem pisanje ovog posta, jednostavno nikako da 'uhvatim' vremena. Dakle, RoseGal je sajt sa kojim sarađujem duže vrijeme, uvijek sam bila oduševljena kvalitetom stvarčica sa tog sajta, pa me ni ovaj put nisu iznevjerili. Jedina stvar koja mi je zasmetala je brzina isporuke, stvarčice sam naručila sredinom oktobra, stigle su u dva odvojena paketa, jedan je stigao prije dva dana, a drugi prije tri sedmice. Ostavit ću vam linkove, moje fotografije i fotografije sa sajta kako biste mogli da ih uporedite.

Sljedeći predmeti su se našli u sadržaju paketa:




Ovako izgleda fotografija sa sajta:

Ne znam za vas, ali meni je ova ogrlica preslatka, prije svega zbog poruke, ali i zbog toga što je baš sitna, skoro da se ne primijeti. Nosila sam je već jednom, tako da sad razumijem muke sa otpetljavanjem nakita, tačno 4,6 minuta mi je trebalo da je otpetljam. 

Moje fotografije:



Ovako izgleda fotografija sa sajta:

Ja sam ovu majicu naručila u L veličini, uživo izgleda skoro kao na slici, kroj se malo razlikuje, iznutra je obložena nekim 'čupavim' materijalom, nisam baš sigurna da li sam iskoristila pravu riječ, u svakom slučaju, jako mi se sviđa, samo što ja nosim M veličinu, pa ću je vjerovatno pokloniti.

Moje fotografije:




Nažalost, ovu majicu više nije moguće naručiti na RoseGalu, ali OVDJE/HERE možete pogledati cijelu zimsku kolekciju hoodica. Ovo mi je najdraža majica koju sam do sada kupila, svi znaju da sam veliki fan Harry Pottera, Tumblr-a, vanzemaljaca, gotike i sličnih stvari, tako da vjerujem da ću ovu majicu često nositi. Uživo je ljepša nego na slici sa sajta. 

Moje fotografije:


 



Ovako izgleda fotografija sa sajta:


Ova majica se uživo mnogo razlikuje od fotografije sa sajta, tamo piše da je to neka univerzalna veličina. Iskreno, očekivala sam dužu majicu, međutim, ovo je bilo nešto kao 'crop-top', ne previše kratka, ali nije ni duga kao što sam očekivala. Na prvi pogled mi se nije svidjela, kada sam je obukla shvatila sam da mi zapravo odgovara, jer je moja prava veličina S, a hoodice volim kupiti u M veličini. U svakom slučaju, majica ima postavu, topla je i kvalitetnija od ostalih iz ovog paketa, ali ne savjetujem da je naručite ako nosite veći konfekcijski broj.

Fotografisala sam predmete na balkonu, zaboravila sam fotografisati ovu majicu, ali ne želim se vratiti jer je jaaaako hladno vani. Na ovoj fotografiji možete vidjeti kako ova majica meni stoji.


To bi bilo sve za ovaj post, uskoro očekujte Zaful review. Želim vam ugodan vikend i sretne nadolazeće praznike. ♥

You Might Also Like

16 komentari

  1. Sve stvari su mi predivne, a posebno ova zadnja majica odnosno duks .. Sve u svemu odličan post! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve mi se jako svida. Voljela bih imati prvu i drugu majicu. Odlicne slike. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Love this cute and cozy sweatshirt!
    Nice haul!
    Merry Christmas!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, Anya. I am following you. ♥♥♥

      Izbriši
  4. Odlican post! tvoje fotografije su prelepe kao i ti!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Haul je jako divan. Sve stvarčice su prelepe pogotovo lančić, i džemperčić sa vanzemaljcem.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Night routine - December routine

    OdgovoriIzbriši
  6. Ova majica gdje piše meow mi je preslatka :)
    Ogrlica je jako lijepa :)
    Zapratila sam te :)


    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Diivan post,jako lijepo napisano! Slike su odlicne :)
    Nadam se da ces kliknuti na link koji se nalazi na kraju mog zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/christmas-outfit-unicorns-are-real.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post <333
    Sve mi se stvari svidaju skupa sa fotkama, ali nekako moram izdvojiti onu alien majicu jer je vrh!! Ja vec jako dugo trazim neku slicnu tako da se nadam da cu je i ja uskoro pronaci :)

    Novi post - beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Mislim da će se ponovo vratiti u prodaju, ali nemoj me držati za riječ. Uskoro će nova kolekcija, tu će se naći dosta aliena. ❤

      Izbriši