Minimalizam koji inspiriše - Le Narukvice

07:00:00

Personalizovani nakit je unazad nekoliko godina postao veoma popularan, što zbog činjenice da ga u potpunosti prilagođavate vašem stilu, što zbog toga što njime šaljete jasnu poruku o sebi i vašim stavovima. Na neki način, iz jedne takve težnje nastale su i Le Narukvice.
Le Narukvice su po mnogo čemu drugačiji vid personalizovanog nakita, primjetit ćete da su ove narukvice nadahnute pozitivnim mislima i određenom dozom misterije. Čitav proces izrade zapravo i počiva na tajnovitosti, a autorica se vješto krije iza svog nakita koji sam po sebi govori mnogo i ne otkriva ništa.


Uz samo malo inspiracije imena dragih osoba, važni datumi, stihovi, citati, simboli ljubavi i vječnosti mogu postati samo neki od motiva na pločici čija je poruka jasna svima koji bace pogled ka njoj.

Jutros mi je stigao paketić u kojem su bile ove dvije narukvice, koje vidite na slici, s obzirom da se i sama bavim izradom narukvica i znam koliko se truda i ljubavi uloži u svaku od njih, ovaj paketić me stvarno oduševio.


Prilikom narudžbe moguće je izabrati inox oblike i boju kanapa. Narudžbe možete slati na facebook stranicu:„Le Narukvice” ili instagram profil @le_narukvice. Cijene se razlikuju, zavisno od dizajna.
Zapratite na instagramu: @le_narukvice.
Djevojka je fantastična i puna razumijevanja, ako je kontaktirate i naručite neku od narukvica uvjerena sam da ćete biti oduševljeni. Sve pohvale. ♥

Image result for thank you writing animated gif

You Might Also Like

45 komentari

  1. Odlično napisano. Divan post. Narukvice su odlične, razlišljam o tome da i ja naručim jednu. ��

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepe su narukvice! Divan post! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post ;)
    ilofashion5.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post, fotografije su super! Jako mi se svidaju te narukvice, a i ostale sa tog profila! ♡ super blog!

    kreativanblog.blogspot.com - new post

    OdgovoriIzbriši
  5. divne su ove narukvice...uvijek je lijepo vidjeti ovakav kreativni rad.

    OdgovoriIzbriši
  6. Woow! Narukvice su predivne! Totalno u mojem stilu *-* Inače, predivno si napisala post, a i slike su savršene!
    Inače, nova sam na tvojem blogu, pa ako imaš vremena učlani se i ti u moj: This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Petra. I ja sam nova, svakako ću te podržati. ♥

      Izbriši
  7. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  8. Preslatke su narukvice :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. preslatke su :*
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga, imas moj follow #70
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno! ♥♥

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ti je post . Narukvice su predivne . Sviđa mi se blog i postovi . Samo tako nastavi s blogovanjem .
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Fantastican post! Dobila si follow od mene :)

    http://ablogfullofmagic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Amina, prvi put sam na tvom blogu i moram reći da mi se jako dopada! Sviđa mi se dizajn bloga, i to što samo jedna boja dominira, odnosno roze boja. Narukvice su divne, možda poručim neku, sviđa mi se jako to što mogu da budu totalno unikatne. Moram pohvaliti način pisanja, jako mi se dopada, blog je prosto stvoren za tebe. Samo tako nastavi, imaš moj follow i moju podršku!

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Kika. Drago mi je da ti se sviđa. Ovo je jedan od 'onih' komentara koji se duuugooo pamte. ♥

      Izbriši
  15. Narukvice su savršene, ali moram ti priznati da sam OPSJEDNUTA sa izgledom tvog bloga i tvog načina pisanja. Sve što imam za nadodati je uvau!♥♥♥

    https://klakxy.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo, Klakxy, drago mi je da ti se sviđa. Pratim te na GFC. ♥ ♥ ♥

      Izbriši
  16. Prelijepe narukvice!
    Učlanila sam ti se u blog, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  17. Pogledala sam tvoj blog, zapravo mi se jako svidja i ne treba nista da menjas.. narukvice su prelepe :)

    http://takojato.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  18. Kao prvo prvi utisak koji je na mene ostavio sam izgled i organizacija tvog bloga je fascinantan...Malo je reći da sam oduševljena samim izgledom bloga...Onda kada sam ugledala tvoje fotke koje su na mene takođe ostavile snažan utisak zato što su odlične i baš tumblr.Tekstovi su ti takođe odlični! Svaka čast, samo tako nastavi!

    fashionawakebyb.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Upravo sam shvatila da obožavam tvoj blog! Sam izgled me je naprosto oduševio, postovi još više! Svaka čast stvarno, mnogo sreće u daljem radu ti želim! ❤❤

    http://dontquitstayfitx.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Hvala! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

      Izbriši
  20. Super post!Blog ti je stvarno divan i prvi put sam na njemu.Sve pohvale!Nov sam bloger znacilo bi mi ako mozes da ce uclanis:)

    stefannnfull.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Hoću. Drago mi je da ti se sviđa. 😊

    OdgovoriIzbriši
  22. Također sam prvi put na tvom blogu i moram priznati da je dizajn jako lijep, a i dominira moja omiljena roza :) Što se tiče narukvica, zaista su zanimljive, no ipak nisam sigurna da li ću ih naručiti :)

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    OdgovoriIzbriši